Öğrenme Ortamı Sınırsızdır e-twinning projemiz.
Okul dört duvardan oluşan sınıflarla sınırlı değildir. Öğrencilerin okul dışında da yaşarken öğrenmeleri sağlanabilir. Evde hamur işleri yaparken pasta yapmayı , pazarda alışveriş yaparken matematik öğrenme, bahçede ağaç yetiştirirken tarımı öğrenme, Hayvan yetiştirirken sütten peynir,yoğurt yapma gibi değişik bir çok deneyimle kendini geliştirme.
We are looking for partners for our approved project
School is not limited with the classrooms with four walls. Students can learn outside the school as well.
They can learn how to make cake while baking pastries at home, they can learn about math while shopping in the market, they can learn about agriculture while growing trees in the garden or they can gain a lot of experience on making yoghurt and cheese and milking if they feed animals.
Bu proje ile öğrencilerin okul dışında da öğrenme ve eğitim alabilme şansını yakalaması .
Günlük evde ve çevrede yapılan işlere dahil olarak bilgi beceri ve tecrübe edinmesi.
Üretim yapması ,ev ekonomisine katkıda bulunması, Öğrendiği bilgi ve becerilerle ileride girişimci olarak faaliyette bulunması.
Günlük hayatta karşılaştığı sorunları kendi beceri ve bilgileri ile çözüme kavuşturabilmesi.
With this Project, students have the chance to learn and receive education outside the school
They can gain knowledge, skills and experience by being involved in daily work at home and around
Students can produce, contribute to the home economy and they can become entrepreneurs with the knowledge and skills they have gained
They can solve the problems themselves with their own knowledge and skills
ortak okullarımızla öğrencilerimizin günlük yaşantılarında ev işlerine dahil edilerek ,yaparak ve yaşayarak öğrenmelerini sağlayabiliriz. Örneğin ; süt sağma ,yoğurt,peynir yapımı, salça yapımı, turşu yapımı ,bahçe bakımı, sebze yetiştirme gibi daha bir çok şey yapılabilir.
10-30 kişilik öğrenci guruplarıyla çalışmalar Yürütülür. Aylık olarak yapılan çalışmalar hakkında bilgilendirme yapılır. Her ortağımız çalışmalarını paylaşarak projeye destek verebilir. Ocak ayı ortaklarla tanışma.Şubat ayı öğrenci tanımlama veli izin belgelerinin yüklenmesi Mart ,Nisan,Mayıs Haziran aylarında etkinliklerin yapılması. Haziran ayı sonunda proje değerlendirme yapılması.We can enable that our students to learn by doing and living by including them in their daily lives with our partner schools
. A lot of things can be made. For example ; milking, making yogurt , cheese, sauce, pickle, garden maintenance, growing vegetables
Studies are carried out with groups of 10
Proje ile öğrencilerimiz bir çok konuda bilgi beceri sahibi olacaklarından ,kendi ihtiyaçlarının çoğunu kendileri karşılayabilir.
Öğrenciler kendi yaptığı ürünleri pazarlayarak ev ekonomisine katkıda bulunur.
Tarım ve hayvancılıkla ilgili olarak ileride üretime dönük yatırım yaparlar.
We can enable that our students to learn by doing and living by including them in their daily lives with our partner schools
. A lot of things can be made. For example ; milking, making yogurt , cheese, sauce, pickle, garden maintenance, growing vegetables
Studies are carried out with groups of 10 or 30 students. Information is given about the studies every month. Partners can support the project by sharing their work.
In january : meeting partners
In february : student identification, uploading parental consent documents
In march, april, may and june : organizing activities
At the end of june: Project evaluation